Dlaczego wybraliśmy Astoria Vini?

2016-08-23
Dlaczego wybraliśmy Astoria Vini?
Prawdziwy miłośnik wina powinien przynajmniej raz w życiu udać się w podróż do krainy Prosecco. W trakcie zwiedzania Wenecji, w upalny dzień można uciec od zgiełku miasta i zanurzyć się w pięknych, zielonych krajobrazach. Tylko 60 km dzieli Wenecję od Strada del Prosecco, malowniczej trasy wzdłuż wzgórz między Conegliano i Valdobbiadene. Smak Prosecco i innych win musujących produkowanych w Astoria Vini zachęca nas do udania się na pełną wrażeń eskapadę, która umożliwi bliższe poznanie na czym polega fenomen Prosecco.

Pasja i jakość.

Założona w 1987 roku przez pochodzących z historycznej rodziny winiarskiej Paolo i Giorgio Polegato Astoria Vini błyskawicznie stałą się ich powodem do dumy. Produkty z Astorii są obecne w najbardziej ekskluzywnych restauracjach, sklepach winiarskich i winiarniach na całym świecie od USA po Japonię. Pod marką Astorii sprzedawane są wina produkowane w ich fattorii "Tenuta Val de Brun" w Refrontolo w samym sercu regionu DOCG Conegliano - Valdobbiadene. "Tenuta Val de Brun" to czterdzieści hektarów winnic, położonych w jednym z najpiękniejszych regionów winiarskich Włoch. Astoria Vini nieodłącznie kojarzy się z produktem najbardziej charakterystycznym dla winiarskich tradycji regionu Veneto - Prosecco. Właśnie za Prosecco Valdobbiadene Superiore Millesimato DOCG,  Astoria zdobyła wiele nagród na przestrzeni ostatnich lat, w tym najważniejszą - Złoty Medal na Międzynarodowym Konkursie Wina Vinitaly w Weronie. Chlubą Astoria Vini są także trzy inne wina, które składają hołd historycznej Republice Weneckiej: Arzana Cartizze Superiore DOCGCorderie Valdobbiadene Prosecco Superiore DOCG i Galié Prosecco Treviso DOC. To wina w ekskluzywnych butelkach, z nacięciami i grafiką stworzonymi przez słynnych na całym świecie artystów szklarskich z weneckiej wyspy Murano.

Astoria to nie tylko Prosecco, ale też inne winiarskie "perełki" z regionu Veneto: Il Puro Merlot - określany mianem najlepszego Merlot we Włoszech, Crevada Colli di Conegliano czy Caranto Pinot Noir. Ukłonem w kierunku młodego i jednocześnie wymagającego klienta są wina musujące z linii 9.5 Cold Wine. Nowoczesny i oryginalny design butelek, wysoka jakość i stosunkowo niewysoka cena powoduje, że butelki z logo 9.5 błyskawicznie podbijają świat.

Astoria Lounge Wines Store.

Wizytówką Astoria Vini jest umiejscowiony w sercu regionu przy Via Crevada, 12 w Suseganie nowoczesny salon Astoria Lounge Wines Store. Zbudowany ze szkła i stali, z minimalistycznym wystrojem i z wyrafinowanym wzornictwem zgodnym z filozofią firmy jest przeciwieństwem klasycznego sklepu w piwnicy. W tej oryginalnej scenerii można popróbować i kupić wina z Astoria Vini, a także zwiedzić nową ekologiczną winnicę położoną w pobliżu sklepu. Wines Store to zawsze otwarta przestrzeń dla niezapomnianych wydarzeń: wystaw, degustacji, wieczorów tematycznych na temat wina i nie tylko. Dynamiczne i nowoczesne wnętrza stonowane są przez majestatycznego lwa Najjaśniejszej Republiki Weneckiej, który stoi na straży przed wejściem. Rzeźba ma przypominać o konieczności łączenia nowoczesności z tradycją regionu Veneto.

Nie tylko wino.

Astoria Vini jest obecnie oficjalnym partnerem jednego z najważniejszych wyścigów kolarskich w Europie Giro d?Italia i innych ważnych wyścigów kolarskich w Italii i w całej Europie. Dla Astorii kolarstwo to nie tylko praca i zaangażowanie, ale przede wszystkim pasja. Współpraca z Giro d?Italia przynosi obu stronom wiele emocji i ogromną satysfakcję. Od bieżącego roku Astoria jest też jednym ze sponsorów największego wyścigu kolarskiego w naszym kraju - Tour de Pologne. Włodarze firmy uznali Tour de Pologne za jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się wyścigów UCI World Tour i najważniejszą imprezę kolarską we wschodniej Europie. Postrzegają też Polskę jako ważny strategicznie rynek zbytu dla swoich win. Prosecco DOC Astoria Vini towarzyszyło kolarskim gwiazdom podczas dekoracji na tegorocznym 73 Tour de Pologne. Specjalnie na tegoroczne zmagania Astoria zaprojektowała i wyprodukowała wyjątkową butelkę z motywami, grafiką i kolorystyką nawiązującymi do naszego narodowego wyścigu.
Pokaż więcej wpisów z Sierpień 2016
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij